Äckligt


Jaha då blev en full kväll plötsligt tom! Skulle egentligen haft kund och sen ut på promenad men blev tyvärr inget av det..
Tänkte jag skulle plugga lite istället, behövs ju till helgen:)
Har precis gjort lite manikyr på mamma som fick en söt rosa sommar tuch på naglarna. Jag själv bara ÄÄlllsskar mina cerisa!!


Nu blir det tv soffan i hörby för i morron ska jag upp äckligt tidigt! Halv 6 för jag ska börja jobba halv 8 på slottet och måste hinna gå min lilla runda innan det:)
Ha en mysig onsdagskväll och en bra dag i morron för jag vet inte riktigt när jag hinner skriva i morron, ska direkt till fritis sen har jag två kunder på rad men man ska inte klaga för det är bra att ha något att göra.


/Love Tinna ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0