Bad update..


Vart lite seg på att uppdatera nu.. Hade mycket att göra igår och vart lite seg idag!
Var ju o shoppa lite igår sedan hade jag nagelkund och en mycket trevlig tjejmiddag hos Emma:) Tack!
Såhär blev det igår

Idag har varit en väldigt lugn dag men hade en kund iaf i förmiddags och hon ville ha ganska långa faktiskt. Har aldrig gjort det innan så det var en rolig utmaning och vi båda blev väldigt nöja:) Resultatet:

Har även börjat boka in kunder inför student och studentbalar, så känns verkligen kul.
Nu ska jag till min bästaste vän S och se hur hon mår efter gårdagens turnébravader, Haha Du är bäst!
Sedan ska jag på lite middag o film i Kyle..


Ha en trevlig Lördagskväll! /Love Tinna ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0