The princess


It's Beck time!
Fast så himla störigt för det blåser så mycket så det bara stör i bilden.. Ska spela nya guitar hero med min bror ist nu där det finns både gitarr, trummor o mick:) Riktigt coolt!

Vart ju på möte idag om jobb. Det kommer troligtvis bli så att jag börjar som servitris istället.. Då kommer jag bli Vannaröds slotts prinsessa;)



Flådigt va!? haha

I morron när jag vaknar ska jag fixa om mina naglar lite och prova nagel piecingen. Sen ska jag nog också kolla efter lite lägenheter:) Gud vad det känns som jag inte skrivit något kul här alls idag, haha får nog ta o ladda upp mig till i morron. Har ändå haft förhållandevis många besökare idag o på senaste dagarna, kan ju inte göra läsarna besvikna!
Ska lägga upp bild i morron när jag fixat mina naglar! Have a good one..


/Love Tinna ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0