Paus + flytt = inget inlägg


Hallå alla som har saknat mig nu i över en vecka.. Oh ja jag vet det är lite dåligt men men i'm back:) hahaha
Är väldigt glad över att ha alla läsare kvar:)
Senaste inlägget var förra lördagen sen skulle det komma ett sko inlägg men han faktiskt inte för på kvällen blev det utgång o söndagen var jag så hilma sliten efter jag gjort mitt Nagel prov som JAG KLARADE!!!:)
Är så himla glad att nu är jag utbildad nagelteknolog, good:) ska komma in en bild så småningom på mitt diplom också!
Sedan dess har min vecka varit total fylld tycker jag och har inte tagit mig tid att skriva, det har varit nagelkunder, deklarationen, valborg, 20 års fest, flyttat, räkningar, adressändring och solat lite:P haha
Nu när jag kommit in i min lägenhet och allt börjar lugna ner sig ska jag fortsätta som vanligt..

Kommer att komma ett inlägg med aktuella priser för naglarna också lite senare:) Är man sugen på att bygga får man självklart ställa massa frågor här eller säga att man vill boka en tid så fixar vi det!

Nu ska jag käka antingen pizza eller en burk makrill för det är det enda min kyl innehåller för tillfället haha, blir troligtvis handla ikväll, för äta måste man ju. Som tur är får jag mat på fritis också:)
Ha nu en bra dag så hörs vi ikväll:)


/Love Tinna ♥
Postat av: Linda

Ja GRATTIS till oss alla som klarade det :)



Det var ett fasligt håll igång för din del... men det går ju när man är ung hehe :)



Mvh Linda

www.lindasnaglar.blogg.se

2009-05-04 @ 19:28:20
URL: http://www.rottislyan.com
Postat av: Anonym

Ett stort GRATTIS, jag kommer o bokar in mig när det e dax för semester. Saknar verkligen mina naglar. // Kramar

2009-05-04 @ 20:51:07
Postat av: Anonym

Ett stort GRATTIS, jag kommer o bokar in mig när det e dax för semester. Saknar verkligen mina naglar. // Kramar

2009-05-04 @ 20:51:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0