Äntligen!!!


Så nu ska jag äntligen skriva ett inlägg.. Med den här lilla mini datan jag har tar allt 100 gånger längre tid!

Idag har varit världens bästa dag man kan ha på ett jobb:)
Nog för den har varit stressig emellanåt och jag har fått lte dåligt med pauser så kan det ändå inte bli bättre..
Here it comes:



Börjar kl 8 med en tjej som hade världens sötaste barn med sig, hon skulle på bröllop och gjorde franska med en svarta handmålade stjärnor på ringfingrarna. blev lite stressigt så glömde ta bild..



Sedan hade vi Lotta som hade med sig sin lilla dotter med prinsess klänning:)
Ljusrosa glitter med blommor!


Efter det hade jag två super härliga vänninor som ska iväg på semester!!

Cerisé rosa med lila linjer och en piercing i lillfingret!!



Krita med diverse dekorationer:)



Sist men inte minst fransarna!!!
MOOOT KRETA:)


Däremellen hade jag en kvinna med naturella..'



Min allra sista kund skulle också ut o resa så vi gjorde tipparna så de gick från mörkt till ljust så likt havet som möjligt;)


Så det var allt för idag, kommer mer i motgon eftermiddag/kväll!

Natti natti /Love Tinna ♥

Postat av: Sandra

Ååh, havsnaglarna var jätte fina! Alla andra också såklart, haha :D En fråga till då, använder du clear på nagelbädden? Eller använder du en rosa som inte är täckande? :) Funderar på vad jag ska göra på slutprovet.. När jag använder clear tycker jag att det är mycket lättare att få till bubblor, vilket jag inte får med täckande.. Men, det ser mycket naturligare ut när man kan se nagelbädden. Och täckande rosa brukar alltid bli lite flammigt för mig. Det går ju bort på alla mina kunder efter första dagen, om de använder oljan som dom ska. Men det är fortfarande otroligt fult i början. ;)

Hur gjorde du för att få tvådelat sådär på havsnaglarna? Guuud vad jag ser fram emot dekorationskurser :D Kram!

2010-08-20 @ 09:29:04
URL: http://sandrutts.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fina, roligt med så mycket kunder:)

2010-08-21 @ 16:48:36
URL: http://salongthisnthat.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0