Spännande NYHETER!!!


Nu har det kommit in spännande nyheter inför jul o nyår...

... Nya färg geléer i olika färger!

Eftersom jag idag fick mitt diplom i gelé:)
Är nu dipl. nagelteknolog och godkänd i Akryl, UV-akryl och Gelé.


Jag har även tagit in en del nya glitter och en ny sak som kallas Trendy nail wraps. Det är som ett mönstrat stickers fast som fästs antingen på tippen eller hel nagel. Det blir som en färgad tipp eller nagel med eller utan mönster:) Valfritt!!

Jag har funderat på att ta in en sak som heter Minx förut men tycker att det här verkar bättre dels för du kan bygga in det i akrylen eller gelén så det inte slits bort och du får ett hållbarare resultat. Sedan har jag fått höra av en som arbetat i det att det håller bättre än Minx.
Minx har man sett på en del kändisar innan..



Minx på Beyonce..



Nu har Trendy nail wraps kommit och dessa kan du även ha bara på tippen!
Otroligt snyggt:)


/Love Tinna ♥

Postat av: Abby

Men! Då var det dig jag träffade på Nails idag. Tyckte jag kände igen dig men var rätt osäker, vi pratade om Keits kritmetod vid kassan/disken. Jag och min handledare på min praktik var där, haha tänk vad världen är liten. Jag har fortfarande din blogg som startsida :)

Kram Abby

2010-12-02 @ 20:41:01
URL: http://abbylarsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men åååh! Vart får man tag på såna?! :)

2010-12-05 @ 22:51:45
URL: http://sandrutts.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0