100720


Tänkte lägga ut lite bilder på några jag haft idag:)
Först hade jag Katarina som varit min lärare, alltid lika kul när hon kommer till mig.
Blev erbjuden att hålla en liten dekorations kurs för hennes nuvarande elever!!
Ska bli grymt kul:)

Här har vi en tjej som valde riktigt blåa tippar, det är så jäkla snyggt tycker jag!





Här har vi en som verkligen gick över sin egen gräns..
Det rosa sommar glittret med stjärnor på:)





Sedan hade vi franska i botten med lite turkost glitter.





Sommar fint..
Med små oranga glitter flarn och stjärnor!






Natti natti
/Love Tinna ♥

 

Postat av: Sandra

Ååååh va fina!! Hur gör du dina zebranaglar? Jag har bara lackat än så länge, men hur får man till dom så de blir permanenta? Något jag funderar lite på :)

På fredag skriver jag papper på en salong! Kommer bli så jäkla kul! :) kram!

2010-07-20 @ 09:42:21
URL: http://Http;//sandrutts.blogg.se
Postat av: keit

Ja jag såg det är på semester ringer dig under dagen ok ? Pözz

2010-07-20 @ 10:53:25
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0