Fransk-dag


Idag har det bara varit franskt:) Några med något litet på..
Här får ni hålla till godo md två st:

Här har vi franskt i grunden och sedan har jag bara lagt på ett tunnt lager glitter:)

 



Här fick Sandra en liten detalj med små blommor:)



Så nu börjar den här dagen att lida mot sitt slut.. det gör inget för jag har hunnit med mycket!
Bilen är jag nog mest nöjd över faktiskt:P den blev ju till och med tvättad:)
När jag berättade det för mamma o pappa ca 1½ timme efter jag var klar så visste de det redan för mamma hade varit nere i stehag i byggaffären och redan hört talas om det där.. haha: "Vad fin din dotters bil blivit"
Helt otroligt vad internet kan göra för där finns ingen jag känner direkt!

I morgon är det mycket att göra men det blir kul!

Natti natti

/Love Tinna ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0