Helg...

...igen:) Skönt men ändå inte, saknar redan mitt jobb.. haha har varit en del lediga dagar senaste veckorna ju!

Plus att jag såg något nytt hos keit igår när hon fixade mina naglar så man vill ju bara hem o träna.
Det är ju desutom i gelé också:)
Jag får ta o lägga upp några prov bilder sedan!

Här är lite av det ja inhandlade hos Keit igår:


Svarta stickers är alltid svårt att få tag på min sjukt fint så jag passade på:)


Söta fjärilar o lite coola döskallar!


En likadan naglpiercing som jag hade förut men tappade bort..


En till stämpeldyna så jag kan pröva o få mina stämplar spegelvända:)


En ny fine liner i ljust lila metallic 


Ett nytt rosa glitter:)


Svarta stjärnor är efterfrågade!



Nu ska jag njuta av min ledighet med N♥


/Love Tinna ♥

Postat av: Fiffi

Jadå :) änsålänge är de rena! For now......;) ska se sen! Men inga problem än iallafall! Hihi :) är sjukt nöjd! Puuuussså

2010-08-01 @ 01:43:43
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej!

Vilken fin sida! Jag undrar om du gör naglar i Hörby och om du gör i gelé eller akryl?



Mvh Karin

2010-08-01 @ 20:18:56
Postat av: keit

Jag missade det tyvärr .-( men men det gör inget. Tar igen det nästa år. kram

2010-08-01 @ 21:15:27
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0