Mycket glitter...


...blev det precis som jag trodde:)

Fast ingen speciell färg faktiskt.. Här bjuder jag på några av mina senaste verk!!

 


Mina egna, den ena handen blev tillfixad den där kvällen ändå..
Men som tur är så gjorde jag bara den ena för Keit på vackra naglar ringde igår så jag ska till henne i morgon!! Wiiie, ska bli sjukt kul:)


Fixade till Marie på salongen igår:)
Fick bli liknande mina med prickar bara annat glitter!

 


Hade två härliga tjejer igår kväll:)
Den första var hos mig för första gången så hon var sugen på glitter men den andra hade haft blått i 5 veckor nu så det fick bli french med lite bubblor! hehe


I morse hade jag Vickys syrra som också var sugen på vanliga ett tag:)


Här har världens härligaste kvinna:)
Körde på samma som jag, fast på båda händerna:p


Ett par jag gjode innan i veckan men glömt lägga upp..


Min sista kund innan det var dax att hålla helg..
Snyggt rosa nerdraget:)


/Love Tinna ♥

 

Postat av: Michaela

Sjukt nöjd varje gång du fixat mina naglar :) Kram Michaela

2010-07-29 @ 23:06:53
Postat av: Sandra

Åååh, vill också att glitternaglarna jag gör ska synas så mycket!! Blandar du glittret med samma färg? Eller hur får du det att bli så kompakt eller vad man ska säga? :D När jag gör glitternaglar så blir det aldrig sådär kompakt, utan man kan typ se igenom dom. En del tycker det är snyggt, en en del vill ju verkligen ha glittrigt/glittrigt och inte bara glittrigt. ;) Haha! Mina blir typ så som dina genomskinliga ovanför blev, de silvriga. =) Hur gör jag för att inte få dom genomskinliga? Duttar på en massa och sen filar till förbannelse? :D Haha! Har bara vågat mig på gelenaglar med glitter också, ska prova akryl + glitter på en kund på onsdag. :) Då får jag blanda själv.. Spännande!

2010-08-02 @ 09:24:50
URL: http://sandrutts.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Hur gör du de dära prickarna? Är så nyfiken på dem :)Svara i ditt sista blogg-inlägg:)

2010-08-18 @ 08:34:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0