Äntligen gelé:)


Nu är det äntligen dax för mig att lära mig gelé:)
Inom kort kommer jag att kunna erbjuda alla er kunder även detta matrial, då har ni alltså akryl, uv-akryl o gelé att välja mellan!
Den huvudsakliga anledningen till att jag vill lära mig gelé är dekorations möjligheterna.. och sedan gillar jag att inga kunder behöver gå någon annanstans för man inte kan erbjuda allt:)
Sedan är ju min personliga åsikt att alla matrial är lika bra om man som nagelteknolog gör ett bra jobb!!
Så den här kvällen kommer efter det här att spenderas vid mitt nagelbord för övning:)


Sedan har jag ju pratat om en tävling som jag ska ha på bloggen, den närmar sig så ni vet!


Här är en av kunderna jag hade idag:




Trevlig Kväll
/Love Tinna ♥

 

Postat av: Sandra

Ååh, dom va snygga!

Det märket har jag aldrig hört talas om, ska det vara bra?

Gelé är helt underbart att jobba med :) det är min favorit när man jobbar med tipp iallafall :) Akryl är lättast med mall tycker jag :D

2010-06-21 @ 22:57:03
URL: http://sandrutts.blogg.se/
Postat av: Sandra

När du gör glitter i akryl, hur gör du då? Blandar du själv eller har du färdig glitterakryl? =) Jag har glitterpulver i en massa olika färger, men har bara vågat prova med gelén än så länge. Men, det måste väl gå och blanda med clearakryl också? =)

2010-06-22 @ 09:05:26
URL: http://sandrutts.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0