Juice o citron


Helt otroligt vilken fin helg vi haft o tänka sig att veckan ska fortsätta såhär:)
Tråkigt nog har jag blivit super förkyld men dricker juice o har käkat en hel citron idag så det hjälper kanske:P

Har haft en del kunder idag också och här har vi första i morse:



Franska med blandat strån o vanligt glitter innanför smajlet!




Marika var här idag:) Vi drog ner turkost glitter och gjorde hjärtan av folie med fine liners runt om, himla coolt!
Som vanligt hade hon med något kul till mig hehe denna gången var det jätte söta stickers ♥

 



Jag hade en till turkos (färgen blev inte lika bra på denna bilden men är samma som den ovanför)
Vi dekorera bara med några vita blommor!



Dax att ladda om inför morgondagen!
Natti natti
/Love Tinna ♥

Postat av: Sandra

Usch, hoppas du kryar på dig snabbt!

Hur många kunder har du om dagarna? :)

Såg ett inlägg med 7 olika naglar ju! :D Haha! Skulle jag aaaaldrig hinna på en dag=)

2010-06-29 @ 12:54:22
URL: http://s
Postat av: Sanna

Hejsan Tinna,

Måste säga att du gör väldigt fina naglar,

arbetar också som nagelteknolog, men bara bredvid studierna.

Har köpt mitt glitter osv på professionails, var har du köpt ditt glitter,

himla fräscha färger.

Keep up the good work :)

Glad sommar

2010-06-29 @ 16:19:15
Postat av: my palm

Jag bor i Hörby. Bra då vet jag det i fall jag blir sugen att bygga på någon gång :)

Mysan

2010-06-29 @ 22:25:39
URL: http://mysanpalm.blogg.se/
Postat av: Camilla

Gör du naglarna i akryl eller gele? :)

2010-07-01 @ 22:56:15
URL: http://ccamillahholmgren.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0