Midsommar:)


Glad midsommar alla:)

Strålande väder har vi för en gångs skull och jag har precis gjort min midsommar krans:)
Härligt!!


Tänkte lägga in lite bilder från mina kunder igår:



Först var det krita, glitter och lite frukter..




Sedan sommrigt ljusrosa med linjer..




Efter det skulle vi matcha en svart klänning med blåa blommor:) Stämplar med stenar i är himla fint!




Sommarblåa är ett måste:)




Fyrklöver = tur??




Min kund här skulle på bröllop med lila tema så fick bli lite lila stjärnor:)




Ljusrosa är alltid poppis:)


Hoppas alla får en underbar midsommar
/Love Tinna ♥

 

Postat av: Sandra

Är alla gjorda i akryl? =) Jätte fina iallafall!

De där linjerna du gör, hur gör du dom? Jag har kollat på ett lack som har typ en lång och jätte smal borst. Som man tydligen ska göra linjer på, men försvinner inte det lacket ganska lätt då undrar jag, haha :D

2010-06-28 @ 08:42:38
URL: http://sandrutts.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ååh, vart får man tag på UVlack? Vi hade det på skolan en gång, men våran lärare sa att de skulle ta bort det. Jätte synd, för det var skitbra att över dekorationsnaglarna vi gjorde.

Kram!

2010-06-28 @ 20:51:32
URL: http://sandrutts.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0