Pappsen fixar:)


Undrar varför man sitter här så sjukt sent alltid..? Haha natt människa nr ett:)
Det har varit väldigt mycket franska dessa två dagarna, men det är ju aldrig fel!
Här är ett par bilder på vad jag gjort annars:



Hade Sandra här i måndags:) Var så otroligt kul att träffas igen o bara få prata av sig!
Saknar dig verkligen..


Idag hade jag en annan tjej kompis som är sjukt lik mig, ROSA. Finns inget annat hahaha:)
Såklart ska naglarna också vara det då..



Blandade ett nytt jätte glittrigt ljusrosa glitter med ett lite mörkare o sen lite skimrande strån i det, super sommrigt:)


Ikväll har jag o pappa sysslat lite med att fixa till i min lilla nagelhörna. Jag har ju på tok för mycket saker till min lilla plats!
Fick skruva av luckorna på mitt skåp så det blev som hyllor eftersom det inte finns plats att sätta upp fler hyllor, sedan stuva om allt man hade där inne.
Såhär blev sedan resultatet:)




Sedan ska min otroligt uppfinniga pappa fixa ett litet utsug till mig så man kan ha en bra arbets plats:)
I morgon ska jag iväg o handla en dammuppsugare också, har börjat få en rälig hosta.. Som INTE kan bero på rökningen:P Haha

Ska faktiskt köpa en NY elfil också, är riktigt trött på Goodnails skit rent ut sagt!
Andra gången på ett år som jag får skicka iväg den o nu har den varit iväg i flera veckor utan att det kommer någon tillbaka. Dom svarar inte o ringer heller inte upp. Det ska vara ett STORT företag o jag handlar allt mitt matrial där, var är servicen??
Inte särskillt kul att sitta o fila för hand hela dagarna..



Slut klagat haha var bara tvungen att få det ur mig!
Nu kallar sängen så det kan bli ny dag och Salongen dag:)



/Love Tinna ♥

Postat av: Fiffi

gumman, sjuuuukt fin design. långt mycket finare än den jag gjorde :)

PUSS SAKNAR DIG!!!

2010-06-16 @ 14:12:27
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: keit

Vad mysigt det ser ut hos dig. Kramen

2010-06-17 @ 23:46:50
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: Karin

..mmm..du kan få kohl av fildammet.

2010-06-18 @ 23:11:08
URL: http://lightelegance.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0