Bilder:)


Här kommer mina bilder jag lovade:)



En till som valde randiga, men i en annan färgkombination:)



mina nya fina snöflingor:)



Gelé naglar, med krita i botten och ett blått glitter ovanpå!



En ny ide jag fick när min kund ville ha en färg som matchade hennes klänning men det skulle ändå vara mycket "bling bling"!!



Här har vi en liknande fast annan färg:)



Nu är det snart vinter och snart jul, en mörkgrön kan väl inte vara mer än passande?



Här har vi änglarna som medföljde snöflingorna och sedan ett par söta stjärnor på ringfingrarna



"Julbords-glittret" som denna kunden kallar det här härligt vintriga lilla glittret tillsammans med lite snowflakes!



här har vi fått på julglittret:) Efter inspiration av min goodnails bild så har vi även färgade månar vid nagelbanden!



Sedan fick fredagen avslutas med en catwoman:)


Det här är lite av det jag gjort i veckan! Sedan ska ni få se mitt rum (har fottat det nu) efterdet får vi väl se vad nästa vecka bjuder på.. Mer vinter dekorationer??


Trevlig helg!
/Love Tinna ♥

Postat av: Petra

Åhhh varför bor du inte i sthlm o kan göra naglar på mig!! Du är grym på naglar...

Kram

Petra

2010-11-29 @ 16:28:43
URL: http://petrasnageldesign.se
Postat av: Marie

Hej!

Tack för en himla rolig blogg att följa. Jag har precis utbildat mig till nagelteknolog och fick mycket inspiration av din sida. Har fått en förfrågan från en kund som vill ha leopard mönster o såg att du hade fiiina på din sida. Har du målat eller är det typ stickers/film? MVH Marie

2011-01-08 @ 18:40:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0