home day


 Idag har jag vart ledig på dagen för att fixa med allt som inte hinns med annars och jag kan säga att det har blivit bokföring för hela slanten!!
Men nu ska jag göra något roligt efter allt tråkigt, titta runt om det finns roliga saker att beställa till allas jul- och nyårs naglar:)

Ikväll är det tjej kväll på aktivitetshuset här i Hörby och precis som förra gången ska jag dit och fixa till tjejernas naglar:)
Ska bli himla kul!

Tänk att det redan är torsdag, dagarna bara springer iväg, men här kommer några bilder på det jag gjort i veckan:



Ett blått glitter som jag blandade i lite lite lila glitter i..



Franska med vitt glitter och stjärnor:)



Vanliga franska med en vit blomma på ringfingrarna


Det har varit mycket franskt, tror att mina kunder laddar upp inför jul o nyår;)



/Love Tinna ♥

Postat av: elin

fint :)

2010-11-06 @ 17:24:30
URL: http://elinfelicias.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0