New place:)


Just nu är det mycket som händer:)

Har fortfarande skit datan haha men det blir det ändring på nästa vecka! Allt har varit mycket nu för till helgen flyttar jag o Niklas till ny lägenhet och allt med lägenheten har gått väldigt fort så det är skönt men man hinner inte tänka på så mycket annat tyvärr..
Kommer iaf få ett helt eget rum till mina nagelkunder i den nya lägenheten!! :)

Så från o med nästa måndag 11/10 tar jag emot mina kunder på Frostagatan 8A istället:)

Jag har åtminstone några bilder att visa:

 

 


Blått glitter med handmålade rosetter och en piercing:)











/Love Tinna ♥

 

Postat av: Michelle

Hej!

Jag undrar bara vad du använder för gel? =)

mvh Michelle

2010-10-19 @ 21:04:44
URL: http://Finestlight.se/michelleolofsson



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0