Dekorations kurs♥


Hej alla dekorationsugna:)


Nu tänkte jag att det är hög tid för en dekorations kurs och/eller inspirationsdag för alla som behöver lite extra inspiration till sommaren.
Alla är välkommna om man har ett godkännt diplom i Akryl, gelé eller uv-akryl.

Lördagen 28/5 11.00-16.00 drar jag igång Fina Naglar del 1 på mina nya salong i Hörby


Innehåll:

1. Att kombinera olika glitter
2. Att bygga in frukter och andra fimosar
3. Att handmåla blommor
4. Duttnings teknink
5. Att jobba med krita
6. Att handmåla fjärillar

Kurstid ca 5h 11.00-16.00
Kostnad 1600:- + moms varav lite produkter som ingår.
En lättare frukost kommer jag att bjuda på sedan finns det kaffe, te och fika hela dagen!


Anmälan till: [email protected]
med dessa uppgifter

Namn:
Företag:
Organisations nr:
Adress:
Tel:
Utbildning:


OBS!!!
Antal platser är begränsat så först till kvarn:)
Betalning till 8079-6 74139710-3 Swedbank. Om du inte kan komma så meddelas detta senast två veckor innan. Om två veckor innan återfås hälften av kursavgiften



Hjärtligt välkommna till Salong Excellent på Nya Torg 14a i Hörby!





/Love Tinna ♥

Postat av: Emma

Måste man ha företag för att gå kursen??Blir de annorlunda pris om man inte har företag, m tanke på momsen osv... kram

2011-04-12 @ 22:07:21
URL: http://emmsonh.blogg.se/
Postat av: Emelie

Oj! det lät spännande. testar ni på riktiga personer eller det är bara på lösa naglar? annars är jag gärna testperson :) haha

2011-04-13 @ 00:56:45
URL: http://emelieborggren.blogg.se/
Postat av: Adéle

Hej! Såg just att du skrivit en fråga hos mig som jag totalt missat!! Den gula färgen är en färggelé från Professionails, det märke jag är utbildad inom. Supersnygg är den!

Hoppas allt är bra!

2011-04-18 @ 20:05:37
URL: http://adelesnagelmakeri.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0