Jag lever!!:)


Hejsan alla som väntar på att något ska hända här! (nästan förgäves haha)

Har inte hänt så mycket på nagelfronten här nere i Thailand faktiskt.. försöker o tänka lite på annat fast det är svårt:P
Här är det helt underbart varmt, sol, bad, drinkar, shopping osv osv!
Lite brun har jag väl också blivit så man kan komma hem o göra folk lite avundsjuka.. hehe. Fast nu börjar jag ha lite hemlängtan till ordning o reda med tider o där man inte spenderar allt för mycket pengar som är väldigt lätt hänt här, varje dag:) Plus att göra ett o annat sett naglar hade ju också varit kul!!!

Fick gjort en manikyr o målat mina naglar här o det såg ut såhär (innan jag tröttnade o tog av det)



Rooosa med vita blommor som inte syns så bra på bilden!



Fick lite fot peeling också, massor med små fiskar i akvariumet som suger rent ens fötter.
Sjukt kittlande, roligt, läskigt, häftigt haha ja allt blandat;)



Jag skulle åka wakeboard o vattenskidor idag, det slutade såhär.. AAAJJJJ!!!
Haha men kul var det så det överväger.
Frågade en nageltjej här om hon kunde fixa det men hon tyckte att jag skulle vänta en vecka, aahh!
Om jag ändå hade haft mina saker med mig haha. Får fråga en annan i morgon o säga att jag kan göra det själv annars om jag bara får låna hennes saker haha;)



Nej nu är det sovdax här så vi orkar en ny dag på stranden i morgon:)
/Love Tinna ♥

 

 

Postat av: Anita P

Aj, aj, aj, det ser inte skönt ut på dina fingrar! Kom snart hem, vi behöver dig! Kram

2011-02-24 @ 20:01:02
Postat av: Malin

Började undra vart hon hade tagit vägen :) Hoppas att du njuter av resten av din semester..

Kram

2011-02-24 @ 21:43:08
URL: http://crazyaboutpink.com
Postat av: Lina

Heh, då hade jag lite rätt när jag frågade om du inte skulle ha med dig dina nagelredskap;-) Ser ut att göra ordentligt ont! Njut av sista dagarna i värmen så hörs o ses vi sen! KRAM

2011-02-25 @ 08:32:33
Postat av: Abby

Åh men! Det ser ut att vara jättemysigt, längta inte hem!! Vi har fått snö i Skåne igen.. :(

Njut av solen

/Abby

2011-02-25 @ 10:18:58
URL: http://abbylarsson.blogg.se/
Postat av: Linda - Nagelteknolog

Vilka fina naglar du gör, alltid kul att få inspiration från andra :)

2011-03-09 @ 10:33:08
URL: http://willewalles.blogspot.com
Postat av: keit

Men lille stackarn . . .kul att se bilder. kram keit

2011-03-16 @ 23:44:48
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej Tinna! Detta är Elin (som gick samma nagelkurs som dej på studio harmoni) Hoppas allt är bra med dej! Jag har en liten fråga till dej bara, det är så att jag blivit allergisk mot uv acrylen och har en helt ny burk med white 100 ml och en nästan oanvänd crystal clear 50 ml och en lite mer än halv full uv- liquid 120ml som jag undrar ifall du är intresserad av att köpa?såklart får du köpa det billigare än vad jag köpte det för..Jag har ju ingen anvädning för det så maila mig gärna ifall det är intressant annars får jag försöka sälja det på annat håll:) Kram elin.

2011-03-17 @ 19:31:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0