veckans...


Då var den här veckan slut och helgen närmar sig, har blivit ett ganska lugnt slut på veckan med flera kunder som fått vara hemma med sjuka barn...

Har faktiskt blivit så att jag får ta en kund i morgon också, ibland är det tvunget:)

 

 

Idag har jag o N♥ bokat vår resa till Thailand som går av stapeln om tre veckor, den 13:e feb:)
Gissa om jag är glad!!!
Så vill ni ha tid innan är det dax att boka nu eftersom vi är borta i 15 dagar.


Nu... Veckans nytt!



Ett isblått glitter fadat, enkelt o snyggt!



Vanliga franska med en akryl blomma jag gjort i vitt och lite lila:)



en tjej som ville matcha sin klocka så jag blandade ihop ett snyggt glitter med lite strån!



Ett rosa glitter med lite storre flarn som glittrar till i och svarta linjer som dekoration



Blått glitter med lite svarta flarn i:)










Det var allt för idag, ha en trevlig helg!:)

/Love Tinna ♥

 

Postat av: Anna Svensson Crona

ja du inte kul med sjuka ungar o behöva boka om. usch ville hellre va o få fina naglar.. o jo jag älskar sonen, men inte sjukor...



Ses på tisdag o håll en tid till mig innan du åker vill också vara fin när jag åker (den 18:e)

2011-01-22 @ 17:09:25
Postat av: SP

Hej på er! Hur är läget idag? det var många fina naglar denna veckan, specielt den tjejen med klockan, ni får ha det bra, vad har du tänkt ge mamma när hon fyller år? Häls. SP.

2011-01-23 @ 15:39:49
Postat av: A N G E L I C A

Hej :) du gör sjukt snygga naglar!

Tänte bara fråga dig hur du bygger dem? steg för steg? :)



K.

2011-01-24 @ 19:54:55
URL: http://abreton.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fina fina fina! Längtar tills jag kan gå en dekorationskurs. Funderade på att gå en baskurs i dekorationer på Goodnails :) Ska lära mig det märket tänkte jag, fått för mig att det är bättre än mitt CND. :) Får jag fråga om du jobbar med mall ibland? Hur gör du då? På min skola fick vi lära oss att lägga den vita först, men nu ser jag mer och mer hur andra gör nagelbädden först. Jag tänkte testa detta, för jag tycker det är jätte svårt med det vita först :) Och många säger att det blir lättare att få till ett rent smile när man lägger nagelbädden först. Får prova mig fram :) Ujuj, nu blev det långt, haha, sorry!

2011-01-26 @ 23:43:28
URL: http://nailzbyme.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0