090422


Tänkte att jag måste lägga in en bild på min klänning:)


Blev en lång promenad i morse och det var riktigt härligt väder att gå i! Ska snart iväg till skolan och bada med barnen:) Men först ska jag städa bilen.. Den är i stooort behov av det haha. Hinner inte tvätta den men det behövs också verkligen!
Efter jobbet har jag min kund och det påminner mig om att det är endast 3½ dag kvar till mitt slut prov, nervös som fan börjar jag bli! Kommer säkert inte kunna somna kvällen innan, får kanske bli lite fest då somnar man ju lättare men sen vill jag ju vara pigg på morgonen också.. Lär ju ändå inte vara pigg om jag inte kan somna:P
Lev väl!


/ Tinna ♥
Postat av: Sofie

du har inte lust att sälja denna? :)

2011-03-04 @ 17:27:04



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0