Beach 09


Vad ska ni göra en sån här underbar dag? Hoppas aldrig solen slutar skina:)
Jag har precis varit ute och gått en runda, mycket skönt.. Tänkte skaffa mig beach 09 body;) haha. Längtar så sjukt mycket till sommaren, sol och varmt väder är det bästa som finns! Fast igår var ändå premiär på att gå barfota.. Härligt eller vad!?:) Ska hoppa in i duschen nu tänkte jag sen blir det väl lite frukost.
Ska hjälpa mormor att måla lite i det nya huset också innan jag börjar jobba!

Fast just nu vill jag bara ha mina jeans jag beställde igår kväll, känner för dom jättemycket idag haha.
Gud det är ju redan torsdag, veckan har gått så fort nu när den har varit så kort, snart helg!:)
Vad händer i helgen då?
Blir en del jobb för mig men hoppas på att det händer något annat kul också..


/Love Tinna ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0