Finns ingen


Nu har jag varit ute på en liten morgon/förmiddags promenad i det helt underbara vädret!
Man känner sig nästan som en ny människa, fast att min förkylning hänger i.. Släpper snart hoppas jag för är det såhär fint väder i morron med så blir det en lång promenad:) Skulle egentligen till Sanne idag men jag råkade sova lite länge hehe sen blev det ändrade plander så jag ska börja jobba vid halv 1. Ska till simhallen med barnen:)
Ikväll har jag en kund! Woho känns längesen nu ju så det ska bli kul.

Kände mig väldigt glad och förväntansfull igår och den känslan sitter i ännu men endast någon vet eller kan tänka sig varför:)

Ska ner och käka nu sen bär det av mot byn, ska till posten och skicka tillbaka mina jeans sedan till jobbet!


/Love Tinna ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0