Föräldra fylla;)


Klubbad och hemma en fredags kväll..Längesen!
Har bara varit hemma ikväll med mamma o pappa. Det var riktigt längesen men det har varit skönt! Vi har suttit på terassen och druckit vin o minttu i solen haha sen kollat på jönsson ligan, riktig myskväll som känns som jag är 10 år igen. Fattas bara att somna i mammas knä när hon pillar mig i håret:) Bara hon som orkar alltid haha.
I morron efter kursen blir det nova en snabbis för både jag o mamma vill ha SKOR!:)


Känner mig gladare än på länge nu faktiskt, skönt att kunna skratta ut riktigt!

Lite besviken faktiskt.. Har frågat en gång men inte ens då:(


/Love Tinna ♥
Postat av: Anonym

Oh gud va mysigt hjärtat :) Hör av dig ikväll love love

2009-04-25 @ 10:03:55
URL: http://saaane.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0