Grillat är godast


Då var man hemma igen efter jobbet! SKönt slutade redan halv 5:)
Känner mig ganska trött i kroppen efter att det blivit en del motion denna veckan och även i morse men i morron får det bli vila.. Vad händer ikväll? Ja det är gille hos K men vet inte om jag är så taggad, vill göra något men ändå lite lugnt.
Är ganska sugen på grillat fatiskt! det är ju säsong för det nu eller snart iaf:) Det är ju helt underbart väder!
Tänk er bara..

mmmm:) Knäcka en liten cider till det..
Får nog ta och höra runt lite, någon mer än jag och Elin måste väl vara sugna!



Hoppas på att mina kläder ska komma på måndag, kan knappt vänta är så sjukt nyfiken på min guld klänning;)


Nej nu ska jag nog gå igenom nagelsakerna är ju slutprov snart!


/Love Tinna ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0