Motocross ♥


Ibland saknar jag den gamla "goda" tiden..

   
Här är lite bilder från den tidigare delen av min karriär;)

  
Här börjar det likna något och jag har precis gått med i Team Slingshot racing som var ett SM team med en förare i varje klass, på bilden till höger är vårt team tält som vi hade på SM..

 
Hr är jag på första SM deltävlingen säsongen -07. Hade tränat som fan hela vintern och var i bättre form än någonsin!
Kvalade in på en förvånansvärt bra tid:)

 
Frsta heatet, första varvet på en 15:e plats i Svenska Mästerskapen - Motocross 29 april -07
blir jag påkörd och mitt ben slutar med två skruvar som på min röntgen bild.. Lagom till studenten och balen:)
Men det hindrade inte mig! Efter 5 av 6 veckor med gips åkte det av och två veckor senare är jag på hojen igen men lillebrorsan hade blivit snabbare så det var ite lika kul.. blev några SM till och avslutade sista deltävlingen på en 14:e plats:)
Nu blir det mest motionsåkning men det är svårt för när man väl kör vill man vara i samma form och ha samma hastighet som förut!
Hoppas alla får en bra lördags kväll utan brutna ben;)


/Love Tinna ♥





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0