Pink is beauty ♥

Har varit en grymt mysig dag med barnen på djurparken:) solen har tagit lite i ansiktet också!

När jag kom hem så kom E och gjorde naglar, riktigt kul att träffa dig:) Kom fram till att det var ända sen hon tog studenten i sommras som vi sågs.. för länge sen. Men snart ska hon ha 20 års party och då blir det att vi får ses igen. KUL!
Såhär blev hennes ur snygga sommar rosa glittriga naglar iaf:


Härliga va!?:)

Tänkte lägga mig framför tv:n lite nu faktiskt och vila upp mig för i morron börjar jag tidigt sen har jag två kunder på rad:)


/Love Tinna ♥

Postat av: J U L I A

sv: hihi")



jag läste några av kenzas kommentarer, därav hittade jag din trevliga blogg;)

2009-04-07 @ 22:17:16
URL: http://byjulia.devote.se
Postat av: Leia

Jadu, jag vet inte hur jag hittade din blogg riktigt. Klickade runt lite. =)



Fina naglar!

Kram

2009-04-07 @ 22:23:48
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej Tinna! Dom blev ju skitsnygga dom rosa naglarna:) Kram Elin på nagelkursen:)

2009-04-09 @ 18:40:23



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0