the disco princess


Då var det kväll igen och dagen har gått så himla fort!
Sanne var här innan och vi låg i solen.. Mmm så jävla skönt! Fick lite färg också faktiskt o kul hade vi, blir kanske rullor i morron och lite mera sol:) Hur fan kan man bränna sig på samma cigg två gånger? Under foten till o med! Haha

Vi gick igenom alla mina skor också, haha har ju så sjukt många o ändå vill man bara ha fler! På tal om det fick jag mina kläder idag också:) Klänningen är ju bara så förträffligt fräck! Jag kommer bli the disco princess på din fest Emelie:)
Byxorna var förstora, stod att de var små i storleken så man skulle ta ett nr större men 38 var förstort så får bli ett par 36 ändå!
Sen nu ikväll har grävlingen varit här haha vi kan skratta vi, måste ses mer nu!

Bobbo ringde innan idag och nästa tisdag kommer besiktningsmannen så efter det är lägenheten MIIIN:P
Har så himla trångt på mitt rum så jag får knappt själv plats ens..

Målade mina naglar och det blev cerisé:) I love it!!


/Love Tinna ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0