Snyggt/fult?


Tänk att jag inte hunnit skriva ett enda inlägg idag än! började i morse på mitt nya jobb på Vannaröds slott:) Har fixat en stor fest lokal där det ska vara dans i morron. Sedan började jag på skolan vid halv ett, han bara hem om och byta om.. Hade kanske inte varit så förträffligt lyckat att komma till fritis i en prips blå skjorta;) haha

Och nu ikväll har jag haft en nagel kund. En tjej som jag gick gymnasiet med, riktigt kul att ses igen! Får bli oftare.
såhär blev hennes naglar:)



Känns fel att sitta vid datan nu man vill bara vara ute till det blir mörkt för det är så himla skönt väder och det ska verkligen hålla i sig! Vår Vår Vår:)

Tänkte ställa en liten fråga till läsarna om det är någon som har lust att kommentera:)
Vad tycks om det här tyget till en klänning? Sommar fräscht eller fult?



Tänker mig på en ganska kort typ tubtops klänning..
Ha en underbar kväll


/Love Tinna ♥
Postat av: sp

hej

2009-04-02 @ 21:11:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0