090825


Nu känns det som mitt liv flyger förbi i racer fart o jag hinner knappt med o njuta av det!
Mitt nya servitris jobb på slottet flyter på bra, idag hade jag hand om en hel busslast själv som skulle ha lunch o i morron blir det dagens själv för bodil kommer inte att vara där. Men det är kul med ansvar:)
nagel kunderna ramlar också in titt som tätt o denna veckan har jag en varje dag plus två torsdag o fredag!
Riktigt skoj!
Idag gjorde jag en förstärkning o såhär blev det


Kan även kolla in jätte fina bilder hon tagit på dem på hennes blogg
flisback.blogspot.com


/Love Tinna ♥
Postat av: Anonym

Vilka fina naglar. Jag går hos min väninna, hon är färsk som nagelteknolog, men hon är fan så bra.

2009-08-25 @ 20:32:22
Postat av: Anne

Vilka fina naglar. Jag går hos min väninna, hon är färsk som nagelteknolog, men hon är fan så bra.

2009-08-25 @ 20:33:05
URL: http://annemoije.blogspot.com/
Postat av: Nathalie Flisbäck

Jag är himla nöjd med naglarna =) Tack Anne vännen, ser att du hittade hit & kommenterat =)

2009-08-25 @ 20:57:40
URL: http://www.flisback.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0