Lördag:)


Har just kommit igång efter en behövlig sov morgon och en lördags frukost med T:)

Blev en lugn kväll igår efter att jag haft kunder tills halv 10.. Jag var med vicky en stund innan vi gick ner till Tom för o kolla en film. Världens sötaste lilla hund passade vicky, önskar jag hade en sån men man hade väl kramat ihjäl den lilla parveln:P

Nu ska jag bege mig till min mammi för vi ska till eslöv o handla gardinstänger till mig sen baka o jag ska göra vid hennes naglar:)
Det blir en riktig mor o dotter dag<3

Vad händer ikväll? Någon som har något kul på G så ring:)
Men inatt kommer iaf min sjukt saknade älskling hem!!!
Sanne har saknat dig enormt, hoppas verkligen du haft två härliga veckor! (o att din farm på facebook inte dött ut haha)



Ha en skön lördag!
/Love Tinna ♥

 

Postat av: Sanne

Naw du är helt underbar jag har saknat dig med jätte mkt<33

2009-08-30 @ 18:57:46
URL: http://saaane.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0