Ny vecka o nya tag!


Har införskaffat min simkortet jag snackade om så simma har jag börjat med och nu ikväll ska jag faktiskt till stranden och gåen sväng.. det ska bli super mys:) Man kan ju heller inte säga att vädret inte påverkar att man vill åka dit hehe det är så grymt skönt nu, låg hela förmiddagen i solen innan jag började jobba! Fast först hade jag sov morgon till 9 som jag brukar på måndagar man idag var det extra välbehövligt!! Usch vad trött jag var igår men nu är det bra:)

I morron blir det ännu något välbehövligt men inte sömn denna gången haha utan jag har tvättid!! Min tvätt bara flödar över så det ska bli riktigt skönt att få undan det i morron.
Ska ta mig till badhuset o simma i morron också så det ska bli skönt, plus att där finns en skit kul vatten rutschbana haha jag o elin blir som 10 år igen! Härligt:)

Ha en fin kväll!
/Love Tinna ♥

Postat av: Slelin

Jääääävlar.... Hahaha Så kul den är.. Bada i morogn?

2009-06-01 @ 19:02:03
Postat av: tove

gud vad fin blogg! snälla kan du inte kolla in min blogg och lämna kvar några kommentarer per dag, tack de vore jättesnällt . kram <3 tovewahlstedt.blogg.se

2009-06-01 @ 19:12:33
URL: http://tovewahlstedt.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag hittade dig "nog" via Lindas blogg - hon som börjat som nagelteknlog i S Sandby idag? Vet du? Har för mig det var där, i en kommentar jag hittade dig! Ja det är precis lagom vid sidan om, tycker jag med! Vad gör du annars? El du har "bara" naglarna? Fått upp en stor kundkrets? kram

2009-06-01 @ 19:31:57
URL: http://emmsonh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0