Regn,vin o regn..


När ska det sluta!?
Är så trött på det, ska det verkligen hålla på  såhär hela sommaren.. Satt o kolla på sista minuten igår, hade varit sjukt skönt att komma iväg några dagar iaf men känner inte riktigt att min ekonomi tillåter det just nu.. Ska iaf ha semester nu i veckan som kommer så jag hoppas på fint väder:)

Kände mig riktigt lat igår och dagen gick så sjukt långsamt! Kanske för att jag jobbat till typ två i torsdags natt, hade några galna 9:or på avslutnings fest haha sedan upp o jobba 7 i går morse.. sen var jag sliten! Lyckades iaf tvätta två maskiner o sedan ligga framför datan hela eftermiddagen. Blev en väldigt lugn kväll med lite tv sen gick jag o la mig vid 10! Gick inte upp förrän.. alldeles försent idag.. haha nu ska jag iaf iväg o simma o sola innan det blir kväll för den blir inte lika lugn som igår haha:) Jag o Joanna ska dricka lite vin..

Blir såklart



/Love Tinna ♥






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0