Världens värsta humör igår..


Idag är jag ledig från skolan!!:) Så himla skönt! Men kl 17 börjar jag på vannaröd, då är det avslutnings middag för alla nior från en skola i lund. Så blir nog en sen kväll o natt men goa cash!

Igår kunde jag bara inte skriva för jag var på så himla dåligt humör, hade bara blivit en massa fan jävla helvetes! haha.
Vaknade nog på väldigt fel sida sen började jag med att bli ledsen på Elin sen Martin utan anledningar o sist men inte minst för det var det värsta.. Jobbet, med semester o hela baletten. Blir bara så jävla irriterad ibland o när jag kom dit hade jag ändå hunnit simma o lämna det dåliga humöret i bassängen.. Dagen var inte slut.. Ville bara att den skulle ta slut! Jag hade iaf en nagelkund kl 19 som skulle vara fin till bal/student:) Och det lyfte mitt humör lite igen för det blev jätte fina naglar + att jag trodde det skulle ta lång tid för jag inte har jobbat med det så mycket men det tog endast 2 timmar:)
Personligt rekord med en halv timme utan att jag tänkte på tiden:)
Sen trodde jag att jag skulle till kyle men han sov visst redan så blev jag irriterad för det.. AAAAHHH ibland blir jag bara så trött på mig själv! haha Men sen somnade jag äntligen i soffan o nu känns allt bra:)

Väntar på Elin så ska vi käka sen åka o simma:) Ska bli skönt idag också!
Tror nog vi ska hem till mammi en runda sen, Elin måste ju få se mammas o pappas nya hund. Han är sååå fin:)
Ska ta en bild så alla får se.

Nu har jag skrivit föör mycket så ingen kommer orka läsa allt men ett stort grattis till er som kommer enda ner hit:)
Ha en bra dag!


/Love Tinna ♥

Postat av: Emma

Ja jag har ganska så mycket nu! Men det är bara skoj! I Stehag bor jag, sj då?

2009-06-11 @ 09:46:04
URL: http://emmsonh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0