090604


Idag måste jag skryta lite om mig själv haha..
Började iof med att jag försov mig men det är ju mänskligt;) Har instalerat en väckarklocka nu så det ska jag inte göra igen! Sen fortsatte jag tvätta all min tvätt som nu är klar, efter det övertalade Min bästaste Elin att vi skulle simma idag med. 40 längder igår o 24 idag är ju ganska bra plus att jag varit ute o gått en timme ikväll med Sanne o Joanna vilket var väldigt skönt! Sen har jag ju gjort min stora veckohandling:) Bra va!? :)

Just nu har jag suttit o tittat på Generation fett, usch det är så hemskt.. Tänk vad jobbigt!
Efter det fick det bli ett avsnitt Sex & the city, älskar alla skor de köper! Vill bara ha:)
Men kolla de översta, exakt dem har jag!!! :) Jag ÄR Carrie! Haha


Vilka är snyggast??

Time to bed, natti natti!


/Love Tinna ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0