Vill ni veta varför?

Är faktiskt lite deppig för tillfället.. vill ni veta varför?
Dagen började helt okej med att jag körde till Hässleholm för att lämna min bil på den första 1 års servicen sedan gick jag in till stan o shoppade lite:) Blev ett par leggins, två sommriga t-shirtar , en mascara (den nya röda med konstig rund borste), ett sol puder, ett läppglans o en bodylotion från H&M sedan en ring från Ur&Penn! Efter det mötte jag upp min lillebror som hade haft skolavslutning idag så vi gick o åt lunch på stan o allt var frid o fröjd tills vi kom tillbaka till verkstaden för att hämta min bil.
Vet ni vad det kostar för en Jävla service!? Det visste iaf inte jag så var inte riktigt berädd på de 3200:- kronorna jag måste betala!!! Fy fan säger jag bara.. Hade inte alls lust att lägga mina pengar på det.

Nu har jag precis kommit hem från jobbet o väntar på att mamma ska komma hit så ska vi gå en runda!

Fick precis reda på att jag ska jobba hela helgen.. Men det är välbehövligt med tanke på bilen haha!



Detta är det jag köpte idag:)

/Love Tinna ♥

Postat av: Emma

Hej!



Hur går det med naglarna tjejen?? Hoppas det flyter på.... Kram

2009-06-08 @ 12:04:37
URL: http://emmsonh.blogg.se/
Postat av: Linda

Utgifter på bilen är aldrig roligt.



Hur går det med nagelbyggandet? Är nyfiken :)



Kram Linda

www.lindasnaglar.blogg.se

2009-06-10 @ 11:38:11
URL: http://www.rottislyan.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0