090312


Haha vilken förändring sen i morse! Då var det värsta sol och vår men nu är det massa snö och vinter!
Blev inga naglar idag för min kund ringde och boka om till nästa vecka istället.. Får väl bli lite Tv nu istället då!
Har varit en lång eftermiddag på jobbet, jag trivs ju jätte bra men ändå inte.. Börjar kl 7 i morron igen och det känns väldigt tidigt men som tur är har jag en liten paus mitt på dagen så kan man kanske få till en liten PowerNap;)
Helgen bjuder nog på lite festligheter på fredagskvällen sen shopping på lördagen, hoppas på en liten myspys kväll därefter och söndagen bjuder på naglar. Det är en liten grovplanering av helgen men som vanligt blir inte mycket som planerat i mitt liv! haha:) Det är ändå bara tråkigt att planera.
 
Fick i alla fall mina visitkort idag:) YEEES!!!
Riktigt fina blev dem!


Tänkte med detta ge upp för dagen och hoppas på att bli bjuden på middag i Khyle;)


/Love Tinna ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0