090319


Dom ringde från karins nagelhörna där jag beställt sakerna i inlägget nedan innan och berättade att det skickas idag:) Ska bli kul när det kommer!
Har haft kund idag med och det gick riktigt bra, tycker verkligen att jag hittat min grej!
Hade en i går kväll också och det blev såhär



Nu känner man sig på så himla bra humör när det är sånt här underbart vårväder! Har suttit ute lite i solen och njutit en stund men bestämde mig för att gå in och skriva ett litet inlägg innan jag kör och hämtar min lillebror.
Kom just på att det är redan torsdag och denna veckan har gått riktigt snabbt, snart helg igen ju.. Vad ska alla göra i helgen? Stranden? Kanske lite tidigt.. Men en runda på stan och en mysig fika på något café:) Får nog höra med mina kära vänner. Synd att man inte fått sin lön bara, men nästa helg. Jag o Sanne har bestämt att vi ska ta en tripp till Lund när vi fått lönen. Härligt!


/Love Tinna ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0