090322


Tyckte jag skrev precis men det var ju innan jag somnade hehe tiden går så fort när man sover..
Vad händer idag?
Tja just nu ligger jag bara kvar i sängen och är lat men funderar faktiskt på att gå upp och duscha o äta något. Tänkte köra till Hörby och hämta lite saker innan jag ska på jobb saken..
Ikväll är det ju också ett måste - Beck! Äntligen Söndag.Haha nej så kan man inte säga för sen kommer en ny vecka ju och jag längtar redan till nästa helg, fast har inga planer än..

Nej detta var ett ganska trst inlägg.. får skriva fler under dagen som ska bli mer intressanta:) Måste verkligen gå i duschen nu.. hehe trevlig söndag förmiddag!
Glöm inte läsa inlägget under om efashion!


/Love Tinna ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0