Afternoon wake-up call


Hjärnsläpp AB! haha Känns som jag nyss hade massor att berätta, men det försvann igen.
Kanske för att jag just nu känner mig trött och egentligen hade tänkt göra jätte mycket när jag var hemma på min lunch men den är ju snart slut igen och har inte ens hunnit börja tänka på att äta.. Ligga bara här i soffan o dricker V energidricka:)


Skulle ju sminka mig och fixa till håret för det han jag inte så mycket i morse efter min snabbdusch jag han med innan jag började 7! Tänkte måla naglarna till ikväll och in om systemet för en flaska vin men det får nog bli när jag slutat:) Nej nu är det mest klagande, det kan jag inte förtsätta med för är man inte deppig innan så blir man haha. Längtar i alla fall till i morron då jag ska på en liten shopping tur men för vilka pengar egentligen? Löser sig som vanligt:)
Ha en underbar eftermiddag såhär innan helgen o allt!


/Love Tinna ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0