Rock naglar


Nu har precis mina kunder åkt hem..
Har verkligen jobbat på skolan hela dagen sedan 7 i morse sen var det direkt hem när jag slutat för då kom Sanne, Emma o Elin och ville ha naglar:) Har varit en riktigt kul och mysig kväll med nagelbyggning och ett par glas vin hos mig! Har haft riktigt kul men nu är jag slut som artist! hehe Får köra vidare på Lotta och Greveholm i morron för då ska jag, Joanna o Sanne till nya Entré i Malmö o shoppa:) Sedan när kvällen närmar sig ska vi svida om och ut på något kul hoppas jag!
Men allra först i morronbitti ska jag och kolla på ett soffbord! Det närmar sig med flytten.. Bordet är i mörkt glas med ett likadant side bord till. Blev ingen sneak peak igår för det var mörkt när jag kom till lägenheten. Lovar att det ska komma bilder sen.

Här har vi naglarna jag gjorde ikväll! Sanne ville ha svarta stjärnor så vi fick fixa o trixa lite för jag hade bara vita:P Detta är då rock naglarna:)



Riktigt nöjda blev vi!!
Men hon hade mer än bara tummar..



Sen har vi nästa, såhär såg det ut före




Och efter!



Ännu två nöjda kunder och det känns väldigt kul och själförtroendet när det gäller byggningen är på topp!


God natt /Love Tinna ♥
Postat av: Anonym

jag är så jävla nöjd hjärtat:) <3 du är så duktig

2009-03-28 @ 10:12:46
URL: http://saaane.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0