Welcome friday!


Äntligen fredag och helg..
Efter en lång vecka så har det äntligen blivit fredag. Och som jag nämt innan har jag ju del 2 i min nagel kurs i helgen:) Feels goood!
Fast det feels inte so good att jag fortfarande inte hittat mina papper och antecknngar inför morgondagen..
Jag får väl säga som vanligt - Det löser sig! Tankspridd som man är.

Just nu funderar jag på att kanske få något i mig, har bara hunnit med en varm macka med smält ost i morse på morgon fritis. Och ska snart till jobb igen!
MEN först måste jag bara stolt presentera mitt nya nagel bord!:) Köpt på IKEA och design by Tinna and Sanne.





Här vid sidan syns även lite av min byrå som och är design by Tinna:) Riktigt nöjd faktiskt!

Vad tycks?



Okej that's it for now. Men Kommer massor med bilder till helgen!
Ha en underbar fredag allihop.


/Love Tinna ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0