Weekend


Jag som precis blivit frisk.. nu har jag blivit förkyld igen! Typiskt hehe.
Har varit en kul helg med en del roligheter.. I torsdags fixade jag mina egna naglar samma som Elins (Bild nedan) och sen var det ju arbetsdag för mig på fredag, då vi åkte till Vaxsjön med barnen:) Fredags kvällen var det lite kompisar här men blev en ganska lugn kväll som slutade på valvet haha. I lördags gick jag upp tidigt för att åka på loppis med mamma:) Hittade en stor tavla att hänga ovanför soffan! Ska bara måla om ramen.. sedan två ramar som jag också ska göra tavlor av så småningom:)
Fick även tvättat min bil så den blänker som en diamant;)
På kvällen blev det utgång med Jenny, Emma, Mimmi o Emelie i Hässleholm, riktigt kul vi bara dansade hela kvällen!
Söndag blev en ta igen sig dag i och med att jag börjat bli så förkyld..


Man ser inte så bra eftersom min kamera tar dåliga närbilder men det vita ligger iaf i ett V med en tunn linje turkost glitter i kanten. Riktigt sommar snyggt:)

Idag kommer varktmästaren hit och förhoppningsvis har med sig saker till min fläkt så den kan sluta låta!
I eftermiddag blir det jobb som vanligt sedan bara till att ta det lugnt ikväll o längta till onsdag för då kommer lönen:) Fast det är iof då som räkningarna ska betalas också..
När jag fått lönen ska jag köpa simkort också, tänkte börja simma nu. Kom ju igång bra innan jag flytta med att vara ute o gå mycket men sedan blev det så mycket så det glömdes bort o nu vill jag komma igång igen så man inte ser ut som en hösäck på stranden;) Haha
Ha en bra dag!


/Love Tinna ♥
Postat av: Linda

Det blev snyggt :) Måste nog prova det på en kund så man får gjort det med.



Katarina ska klippa mig imorrn... hon har fått fria händer hehe. Lite pirrigt :)



Kram Linda

2009-05-25 @ 21:54:05
URL: http://www.rottislyan.com
Postat av: Karin

tjusigt..

2009-05-28 @ 21:09:24
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejsan! Skoj när man hittar fler & fler som gått nagelutbildning hos Katarina!



Skoj att du trivs med ditt yrke - jag trivs kanonbra, även om jag inte har det på heltid utan bara som hobby!! Lycka till.!

2009-06-01 @ 15:59:29
URL: http://emmsonh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0