New color to your nails


Hejsan hejsan!

I förrgår var jag och inhandlade lite nya glitter och stenar, RIKTIGT fina!
Har haft ett rosa glitter innan men har inte varit nöjd med det för det blir inte tillräckligt rosa.. och nu har jag hittat min favorit rosa:) Men egentligen fastna jag mer för den lila för den är så intensiv o snygg.


Riktigt rosa blir den:)


Detta är nog den mest underbara färg jag sett!! Glitter glitter..


Riktiga swarovski kristaller som skiftar i allt från lila till orange!


Har satt upp mitt diplom nu också så alla mina kunder verkligen kan de att jag är utbildad nagelteknolog.

Nu ska jag ta hand om en hel del disk, dammsugning o tvätt sen blir det IKEA innan mina kunder kommer:)



Ha en bra första snön dag!
/Love Tinna ♥

 

Postat av: Anonym

Vad fina glitter du köpt in hjärtat. snart har du allt man kan ha ;) <3

2009-11-05 @ 11:51:15
URL: http://saaane.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0