God natt!


Här kommer ett litet tips innan sängdax:)
Kolla nagelsidan Maros bildgalleri, där finns jag och mina nagelbilder!
Är även en sida där privat personer kan beställa en hel del billiga nagel dekorationer.

Är det någon som skulle vara intresserad av att ha bilden ovan som affisch så finns det nu på beställning:)
Sov gott



/Love Tinna ♥


Postat av: Amanda

Jaha okej, va roligt=).. Nää det var nog inte på samma omgång:P.. hehe

Ja det är roligt, jag hade det aldrig hemma, Först var jag på en salong i malmö, men trivdes inte där och det var så långt.. Men nu är jag i hässleholm och trivs jätte bra=)



Ja lyckta till=)



Japp det gör jag, fixade faktiskt iordning dem idag ska ha kundkväll imorn på salongen så då måste de vara fina=) Ja det är lite jobbigt med det funkar:P



Om du inte har något annat att göra så kom gärna på kundkvällen imorn=).. Salong MONDO.



Ja det är de, finns på Peggy Sage i Malmö.



Kram Amanda

2009-11-11 @ 17:25:45
URL: http://dreaams.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0