Borta..?


Måndag igen.. tiden bara springer iväg!
Har inte hunnit skriva på flera dagar, jag skulle lagt in bilder fråncross träningen i torsdags tänkte jag men han inte o nu kan jag inte för bilderna är kvar i kameran och den har jag råkat tappa ut på jägers i lördags:( Så jävla typiskt, men ärdet någon som hittat den så ring gärna!

I fredags kväll hade jag några kunder o tiden slutade på halv 5 på natten haha för efter min sista så ville vicky att jag skulle bygga på henne också o då var klockan redan 1 för hon var försenad o sen ville hon ha lite speciellt:)
Svarta med silverglitter i och en tunn rosa glittrig rand under! Skit fint blev det o vicky fick sedan sina bara svarta som hon ville ha! Men det tar evigheter för det svarta att torka därav den sena natten hehe..

Igår har jag inget att skriva om för då låg jag bara på soffan o tyckte synd om mig själv för jag mådde dåligt o hade följt med till jägers när jag egentligen hade bestämt mig för att köra cross igår.. haha

O nu börjar en ny vecka med nya utmaningar:)
Ska o lämna blod i morron o sen på kvällen ska jag på första träffen av en starta eget kurs jag anmält mig till!
Ska bli spännande:)




Nejnu är det hög tid att köra till jobbet.
/Love Tinna ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0