God morgon/Förmiddag


Är så irriterad på mig själv! Har försovit mig varje morron denna veckan.. Inte så jag kommit försent eller så men det har blivit så himla stressigt. Idag hade jag till o med bett Tom att ringa o väcka mig, gissa vad som händer!?
Jo när jag vaknar hade mobilden dött så jag hade fösovit mig igen! Haha så jävla störigt..! Fast idag hade jag ite mer tid:)
Men nu är det dax att bege sig till jobbet o kommer inte hem förrän kl 10 ikväll för jag ska o köra cross på min älskade hemma bana Sösdala MK. Ska direkt dit efter jobb så kommer pappa med hojen:)
Kommer kanske lite bilder ikväll om jag orkar.

Tänkte för alla er som inte vet hur min lilla nagel hörna ser ut ska jag lägga ut en bild:)
Är såå stolt!






/Love Tinna ♥












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0