Litet avslöjande;)


Började fakitskt dagen med att gå iväg o få mina naglar fixade, hinner inte göra dem själv nu när jag har så mycket kunder.. Men det är super roligt att ha kunder så det är prio 1!
Tycker dock att det är viktigt att som nagelteknolog ha snygga naglar.
Gick till ingen mindre än min lärare Katarina Johannesson, som tur var han jag innan hon ska ha barn i nästa vecka någon gång! Grattis:)
http://www.studio-harmoni.se/


Nu har jag suttit o kollat naglar, naglar o naglar haha:)

Började med att jag tänkt lära mig att använda airbrush på naglarna sedan hade jag tyckt det varit kul att gå en dekorations kurs för att lära mig tips o trix!
Har hittat två kurser som jag förhoppningsvis kommer att gå om bara pengarna räcker nu i höst.
 Har även suttit o fönstershoppat lite hehe, har inte handlat något än men kollat runt så man tar det som en klump annars blir det så mycket extra utgifter.. Blir en del dekorationer skulle jag tro sedan troligtvis några lack.

Kommer förhopningsvis att ha ett litet nagel party längre fram i höst där jag kommer att sälja lite sådana saker:)
Kommer även att lotta ut en vinnare till en GRATIS behandling..
Mer om detta längre fram, har ni frågor så maila gärna på:
[email protected]



Ha en skön dag!
/Love Tinna ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0