Shoppa!!!


Idag har jag tänkt att jag ska köra till nova.. Eller man kanske kunde ta väla längesen man var där också! Men nova är ju närmst så det blir det nog:)

Nu när jag väl fått lite pengar får jag åka o handla för det var sjukt längesen! Tänkte att jag skulle åka helt själv för jag känner att jag behöver lite tid för mig själv.
Kunde knappt sova på hela natten för jag har legat o tänkt så mycket, var det bra gjort? Eller var det jävligt dumt? Det får tiden utvisa.. Saknar dig sjukt mycket i alla fall!
Blir ett stort steg för mig själv.

Jag hoppas jag kan ta några bilder med min gamla kamera för jag har ju blivit av med den andra.. Typiskt! Men kommer det inga bilder på det jag handlat så är jag nog ovän med den gamla kameran haha

Ikväll Ska jag ut o gå så jag hoppar faktiskt det nu på morgonen. Sen klockan 7 ska jag o Elin på Kibox så det blir en del träning idag ändå!
Ska hoppa in i duschen nu sen sticker jag:)



/Love Tinna ♥

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0