Too late!


Sitter uppe alldeles för sent! Blir alltid så när jag sätter mig vid datan hehe

Har haft en väldigt trevlig kund ikväll som dessutom ville göra glitter tippar:) Tyvärr glömde jag att ta en blid för vi var helt uppe i Toms snarkningar haha.. Han får bli hemma nästa gång jag har kund;)
Bara skoja, han har faktiskt varit väldigt snäll o satt upp mina gardinstäger ikväll!

Nu har jag internet-shoppat igen:P Nej var ett tag sen men ändå..
Kände att det var dax för en liten uppdatering av höst garderoben!

Kör på LILA framförallt i höst men även svart (läder bla), paljetter o massor med coola nitar :)
Tänkte även skaffa mig ett par knähöga stövlar som är super nu..

Tycker att det börjar bli dax att rota fram benvärmarna också!

Detta har jag klickat hem ikväll, väskan är verkligen as fräck men fick inte tag på någon bild så jag fick fota från en tidning utan ordentligt ljus hehe. Den är i svart läder med en stor rosett på framsidan med nitar på! Beställde även ett nitskärp som jag inte heller har någon bild på:(

  

Sedan finns det såklart en hel del som jag skulle vilja ha;)
tex: Knästövlar..


 
Sedan en lila helt vanlig lite större väska men den hade inte kommit ut i butik än.. Typiskt!
Fanns tyvärr ingen bild heller men det kommer så fort den dyker upp i lagerna:)


Ledig i morron, ska bli sjukt skönt o bara sova lääänge..
Natti natti sov sött


/Love Tinna ♥






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0